web analytics

Ubisoft позбулася відповідального за всі провали компанії

Ghost Recon: Breakpoint, Far Cry: New Dawn, The Crew 2, Future Soldier… Перелік сумнівних та провальних ігор Ubisoft (як і скасованих чи радикально змінених, на манір Splinter Cell: Conviction) можна продовжувати, але від сьогодні з’явилася неабияка надія, що надалі їх ставатиме менше.

Штука в чому: після скандалу з Ашрафом Ісмаїлом, творчим керівником Assassin’s Creed Valhalla — якщо коротко, то він забагато дозволяв своєму прутневі — з’явилися натяки, що це далеко не перше і найгірше з того, що коїлося в Ubisoft. Компанія пообіцяла провести розслідування… і провела так, що стіни затрусилися. Спершу викрили Максима Белана, віце-президента студії в Торонто та колишнього керманича Splinter Cell, який роками уникав звинувачень з дуже простої причини — його дружина була головою відділу кадрів, тому простим працівникам просто було нікуди скаржитись.

А кілька годин тому компанію офіційно покинули Янніс Малла, очільник канадських студій компанії, Сесіль Корне, ультимативний кадровик Ubisoft, та Серж Гаскуе, головний лиходій цієї історії.

Серж Гаскуе — один із трьох найвпливовіших функціонерів Ubisoft (спільно з Івом Ґіймо та фінансовим директором Фредеріком Дюґе). Він обіймав посаду творчого директора компанії та фактично приймав рішення стосовно всіх ігор компанії. Який проект випустити, який скасувати, а який переробити; що має бути у флагманських проектах та в якому стані їх випускати — все це залежало тільки від Сержа Гаскуе. Як казав Канье Вест, «No one man should have all that power», але в Ubisoft склалося інакше.

Гаскуе, ясна річ, зловживав своєю владою, перевищував повноваження, цькував працівників та загалом підкидав дров у токсичність робочого середовища — а його статус роками захищав його від будь-яких претензій. Утім, нещодавні розслідування змогли порушити недоторканність навіть такої важливої особи.


Офіційні представники Ubisoft підтвердили звільнення Гаскуе, а Ів Ґіймо написав листа працівникам, у якому запевнив, що власноруч стежитиме за формуванням нової творчої команди, яка прийматиме ключові рішення стосовно майбутніх ігор Ubisoft — і це буде саме команда, без тотального панування когось одного.

Що ж, це однозначно важлива зміна для Ubisoft. А от які наслідки вона матиме, хороші чи погані — це ми побачимо не цього року і не наступного, а десь у 2022.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Полагоджена Star Wars Outlaws вийшла в Steam разом з першим сюжетним DLC

star wars outlaws wild card

Ubisoft спростувала чутки стосовно Animus Hub для прийдешніх ігор Assassin’s Creed

assassin's creed animus hub

The Rogue Prince of Persia отримає глобальне оновлення з переробленим візуалом і новим контентом

the rogue prince of persia

Ubisoft відновила розробку скасованого PvE шутера Project U

ubisoft prokect u

На Ubisoft подали до суду через відключення серверів The Crew

crew

«Бути хорошою грою вже недостатньо»: керівник Assassin’s Creed розкрив причину перенесення Shadows

ac shadows

Стало гірше, буде краще: Ubisoft оголосила фінансові результати за 6 місяців

assassin's creed shadows

Анонсовано колаборацію S.T.A.L.K.E.R. 2 і Tom Clanсy`s The Division 2

p.ua.the division 2 stalker 2